Wednesday, March 14, 2012

[sintesa-resourcing] Job Vacancy - Marunda, North Jakarta

 

A container depot company has few job vacancies as below

1. Gate Administration Staff
2. Warehouse Administration Staff
- Min Diploma Degree (D3)
- Computer Literate (Min MS-Office & Internet)
- Able to speak and write in English

3. Container Surveyor Staff
- Min Diploma Degree (D3)
- Min 1 year experience but fresh graduate are encourage to apply

4. Loader Operator
- Min SMA / STM
- Min 2 years experience
- holding SIO (Surat Ijin Operator) is an advantage

5. Container Maintenance & Repair Staff
- Min SMA / STM

Send your application to me before 24 March 2012

__._,_.___
Recent Activity:
Jika hendak unsubscribe/keluar dari Mailing list ini, dapat dilakukan dgn mengirimkan email kosong ke alamat: sintesa-resourcing-unsubscribe@yahoogroups.com

.

__,_._,___

No comments: