Thursday, September 13, 2012

[milis tarki] TOP URGENT - Vacancy

 

Dear Millis,
 
We are looking for dynamic and motivated persons with the passion
for challenge & ready to achieve the best for the following position:
1.       STAF ACCOUNTING (ACC)
v  Pria  / wanita  max. 30 thn
v  Pendidikan  S1 Accounting
v  Pengalaman
min. 2 thn diposisi yang sam
 
2.       STAF FINANCE
v  Pria /
wanita max. 28 thn
v  S1/ D3
Accounting / Management
v  Min.
Fresh Graduate
 
3.       KASIR (KAS)
v  Wanita
max. 28 thn
v  Min.
D3 Accounting / Management
v  Min.
Fresh Graduate
v  Singgle
& berpenampilan menarik
 
4.       MARKETING  (MKT)
v  Wanita
max. 28 thn
v  S1 Management / ilmu bisnis
v  Pengalaman
min. 2 thn
v  Menguasai
Ms. Access
v  Singgle
berpenampilan menarik
  
5.       ADMINISTRASI BUDGETING
v  Wanita
max. 28 thn
v  Min.
D3 Accounting / Management
v  Singgle
berpenampilan menarik
 
1.         QHSE (HSE)
v  Pria  max. 30thn
v  Min. D3 / S1 K3L
v  Mengerti ISO 9001:2008
v  Memgerti OHSAS 18001:2007
v  Mengerti ISO 14001:2004
 
7.   SEKERTARIS (SEK)
v  Wanita max. 27 thn
v  Pendidikan  Min.  D3 sekertaris
v  Familiar dengan 5R / 5S System
   
Syarat
utk point 1-6 :
-          Diutamakan berdomisili di jkt-utara, jak-tim
& jak-pus
-          Menguasai komputer (MS. Office)
-          Bhs. Ingris Active (lisan & tertulis)
-          Jujur, Teamwork, All out, komunikatif,
Disiplin & tegas
 
Please submit your application with a complete Resume in
English/Indonesia, a recent photograph and fill the job code in the email subject, to:
 
PT. ANDHIKA ANDALANTAMA
Jl. Kebon Bawang V No. 09
Tanjung Priok Jakarta Utara 14320 (Telp. 4307033)
Email :
andalantama.recruitment@andhika.com

http://www.andalantama-group.com/

(Please don't sent to my email account)

Thank you,
 
Fony A.Tarq '93-99

[Non-text portions of this message have been removed]

__._,_.___
Recent Activity:
.

__,_._,___

No comments: